مصاحبه آرشیو خبر ها
مویس در سری A زود اخراج می شد

مویس در سری A زود اخراج می شد

جان لوکا ویالی گفت اگر دیوید مویس، مربی منچستریونایتد در سری A کار می کرد تا حالا اخراج شده بود . فشار روی این مربی که جانشین سرالکس فرگوسن شده افزایش یافته چون مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که از جام حذفی و اتحادیه انگلیس کنار رفته و در لیگ برتر امیدی برای قهرمانی ندارد، در لیگ قهرمانان اروپا هم با 2 گل مغلوب المپیاکوس شده و شاید آخرین امیدش برای موفقیت در این فصل را کمرنگ کرده.

ویالی بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس که سابقه مربیگری در چلسی را نیز دارد، گفت :

" اگر مویس در ایتالیا کار می کرد تا حالا سه بار اخراج شده بود. در لیگ برتر به مربی فرصت بیشتری می دهند تا مشکلات را حل کند. درک بیشتری وجود دارد و از همه مهم تر مالکان باشگاه فکر نمی کنند بیشتر از مربی تیم های خود از فوتبال سر در می آورند "

" آنها دست مربی را خیلی باز می گذارند و بعد از دو یا سه باخت او را اخراج نمی کنند. در ایتالیا خیلی راحت با نتایج روی کار مربی قضاوت می شود. مربی های ایتالیایی اصلا نمی توانند از کارشان لذت ببرند "

" تا به اینجای فصل لیگ برتر هشت مربی اخراج شده یا با توافق با باشگاه خود از تیمشان جدا شده اند اما در سری A 10 مربی اخراج شده اند از جمله ماسیمیلیانو آلگری مربی میلان که جایش را به کلارنس سیدورف داد "

ویالی که در سال های 1998 تا 2000 مربی چلسی بود، با این تیم چند جام گرفت از جمله جام حذفی انگلیس و جام برندگان جام اروپا که دیگر وجود خارجی ندارد.

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: